Recent comments

Friss Hírek

GABRIEL: A jövő Milanjának kapusa lehetek

Az AC Milan fiatal kapusa, Gabriel a Sky Sportnak nyilatkozva elmondta, hogy marad a piros-feketéknél, és bizonyítani szeretne az új edzőnek, Pippo Inzaghinak.

 
“A példaképem nem egy kapus, hanem Kaká. Nagy megtiszteltetés és öröm volt egy csapatban játszani vele. Távozásával egy hatalmas bajnokot és példaképet veszítünk. Kaká történelmet csinált a Milannal, de most máshol folytatja a karrierjét, amihez minden jót kívánok neki. A jövőm? A klubbal közösen hoztuk meg a döntést, hogy maradok a Milannál. Keményen fogok dolgozni, hogy helyet kapjak a csapatban. Galliani azt mondta nekem, hogy a vezetőség bízik bennem, és a jövő Milanjának kapusa lehetek, de minden rajtam és a pályán mutatott teljesítményemen múlik majd.”

Gabrielnek a kezdőbe kerülésért meg kell küzdenie Abbiatival és Agazzival is, de a fiatal hálóőrt ezt nem zavarja, arra koncentrál, hogy jól tudjon együtt dolgozni vetélytársaival.

Agazzi? Nem nagyon ismerem őt, de jó kapusnak tartom és igazi profinak. Remélem, hogy jól tudunk majd közösen dolgozni. Balotelli? Barátok vagyok. Ő egy nagyon jó ember, nagy szívvel és sokat szeret viccelődni. Néha nem megfelelő a hozzáállása a pályán, de még fiatal és fejlődnie kell. A világbajnokságon a kapusok közül leginkább Costa Rica hálóőre, Keylor Navas nyűgözött le. Inzaghi? Ő egy remek edző, ezt már tapasztaltam amikor a Primavera csapatnál szerepeltem. Tudom, hogy nagyon izgatott az új kihívás miatt. Keményen dolgozok majd, hogy megtaláljam a helyem, ő pedig majd eldönti, hogy mikor kapok játéklehetőséget.  Kivel töltöm a legtöbb időt a Milanban? A honfitársaimmal és a kapusokkal, mint Abbiati, aki mindig nagyon sokat segít nekem, de mindenkivel jóban vagyok.”

forrás: acmilan.hu