Recent comments

Friss Hírek

UCAN: Keményen fogok dolgozni

A mai napon a Roma hivatalosan is bemutatta Salih Ucant, aki reméli, hogy egy sikeres csapat tagja lesz a jövőben.

 
A fiatal tehetség a Besiktastól érkezett egyelőre csak kölcsönbe és elárulta, hogy miért választotta Rudi Garcia csapatát.

"A Fenerbahcéban voltak nagyon jó meccseim és Walter Sabatini ezek alapján döntött úgy, hogy szeretne leigazolni."- kezdte a bemutatkozást Ucan.

"Ez egy új kaland számomra és én keményen fogok azon dolgozni, hogy segítsek a Romának élcsapattá válni. Mindig hálás leszek Sabatininek és Garciának, hiszen megdolgoztak azért, hogy engem ide hozzanak."

Ucannak sok vetélytársa akad majd a középpályán, várhatóan keményen meg kell majd küzdenie a csapatba kerülésért.

"Nagyon sok olyan remek középpályás van a Romámál, akik sikerre vezethetik a csapatot. Alapvetően középpályásnak érzem magam, de a pálya számos területén játszottam már, így mélységben is tudok játszani. Hogy miben vagyok jó? Kiszolgálni a társakat és az előre játékban. A klubnál nagyon sok a tapasztalt játékos és nekem még meg kell szoknom a játékukat."

A játékos elárulta, hogy miért választotta a 48-as mezt és hogy miként fog megbirkózni az első derbi terhével.

"Az egész világon elég komoly városi derbiket lehet találni, Törökországban én például játszottam az isztambuli derbin a Galatasaray ellen."

"Az első néhány nap az új csapattársakkal nagyon jól telt még úgy is, hogy egyelőre nem beszélek olaszul. Ami pedig a mez számot illeti, mindig a 48-ast viseltem, ez a szám szerepel a szülővárosom rendszámtábláján." 


forrás: asroma.hu