Recent comments

Friss Hírek

MILAN: Itt a hivatalos felkészülési program

A Milan hivatalosan is bejelentette a 2014/2015-ös idényre való felkészülési időszak programját.


A csapat július 9-én találkozik Milanellóban, ahol a játékosok erőnléti és orvosi vizsgálatokon vesznek részt. 

A felnőtt csapattal még 9 Primavera játékos is edzeni fog, nevezetesen Calabria, Simic, Tamás Krisztián, Mastalli, Piccinocchi, Benedicic, Modic, Mastour és Di Molfetta.

Másnap, július 10-én délután sajtótájékoztatót rendeznek a klub új otthonában, a Casa Milanban. Az előszezon megkezdődik.

A csapat az első edzőmérkőzését július 16-án játssza a Serie-C-ben szereplő Renate ellen. Négy nappal később a Milan újabb edzőmérkőzést játszik. Az ellenfél a Monza lesz a Brianteo stadionban.

A Milan számára július 24-én kezdődik a Guinness International Champions kupa. A nyári felkészülési tornát az Egyesült Államokba rendezik. Az első mérkőzés az Olympiacos ellen lesz július 24-én, a második találkozó a Manchester City ellen július 27-én, míg a harmadik a Liverpool ellen augusztus 2-án.

A rossoneri nem utazik vissza Olaszországba, mert augusztus 6-án a Chivas Guadalajara lesz az ellenfél egy felkészülési mérkőzésen, amelyet Houstonban rendeznek.

Egy héttel a Serie-A első fordulója előtt a Milan részt vesz a Tim kupán, amelyet minden évben megrendeznek. Augusztus 23-án a Juventus és a Sassuolo lesz az ellenfelünk. A mérkőzések 45 percesek lesznek.

A piros-feketék első tétmérkőzésüket a Serie-A első fordulójában játsszák.

forrás: acmilan.hu