Recent comments

Friss Hírek

MILAN: Hivatalosan is bemutatták az új igazolásokat

Pénteken délben egy sajtótájékoztató keretein belül hivatalosan is bemutatták a klub nyári szerzeményeit, Michael Agazzit, Alexet, Jeremy Menezt és Michelangelo Albertazzit.


A sajtótájékoztatót pénteken délben tartották a klub főhadiszállásán, a Casa Milanban. Az eseményen a klub vezérigazgatója, Adriano Galliani is jelen volt.


ADRIANO GALLIANI: “Alex nagyon fontos játékos és remek karriert tudhat maga mögött. Már évek óta figyelemmel követtük a teljesítményét. Már akkor felfigyeltünk rá, amikor a PSV-ben játszott. Megpróbáltuk megszerezni, mielőtt a Chelsea-hez igazolt, de nem sikerült megnyernünk a versenyt. Most jó vételt csináltunk. Nagyon jól fejel és erősíti a védelmünket”.

“Agazzi rengeteg tapasztalatot szerzett a Cagliariban és az elmúlt hónapokban a Chievóban szerepelt. Mindig is kedveltük. Nem lesz konfliktus közte és Abbiati között, jó barátok. Albertazzi már régóta velünk van. Fiatalon a Bolognából hoztuk és két évet játszott a másodosztályban a Veronában, majd az előző szezonban 15 mérkőzésen lépett pályára a Serie-A-ban. Ő nagyon sokoldalú játékos, hisz tud játszani a védelem közepén és a bal oldalon is”.
“Jeremy Menez a Monacóban, a Romában és a PSG-ben is fontos szerepet töltött be. Nagyon tehetséges és technikás. Már hosszú ideje figyeljük”.

“Jelenleg legalább 6 középhátvédünk és összesen 10 védők van. Nem fog új védő érkezni. Ha valaki távozik, akkor majd meglátjuk. Sok szélső támadónk van. Matri hivatalosan is a Genoában folytatja, kölcsönben. Petagnáért különböző csapatok érdeklődnek. Balotelli és Pazzini a középcsatár. Jelen pillanatban 7 támadónk van. Ha valaki távozik, akkor abban az esetben lehet érkező. Robinho az amerikai MLS-be akar menni. Megkezdődtek a tárgyalások az Orlandóval. Szeretnék Robinhót és mi nem vagyunk a megegyezés ellen. Legalább 25 főre kell csökkentenünk a keret létszámát. Az más dolog, ha szerepelsz a nemzetközi porondon. Kisebb játékoskeretre van szükségünk az előző idényhez képest”.


ALEX: “Még soha nem láttam ilyen sok szenvedélyes szurkolót, pedig sok helyen játszottam már, de sehol sem tapasztaltam ilyet. Mindig is szerettem volna ezt a mezt viselni. Úgy tűnik, hogy a brazil válogatottból hiányzott egy kis rutin. Thiago Silva is nagyon hiányzott a védelemből. Tény, hogy Németország szeret támadni”.
“Korábban játszottam Inzaghi ellen, gyors és veszélyes játékos volt. Nagyon sokat mozgott. Most ő az edzőm és remélem, hogy jó lesz a kapcsolatunk. Mindig is úgy tekintettem Carlo Ancelottira, mint ha az apám lenne. Nagyon sokat segített és támogatott engem, a PSG-nél is. Biztos vagyok benne, hogy Inzaghi és Ancelotti beszéltek és ennek köszönhető, hogy itt vagyok. Hosszú tárgyalások voltak a Milannal. Thiago Silva csupa jó dolgokat mesélt nekem a Milanról. Szeretné velem együtt viselni ezt a mezt. Ő méltatta a klubot és a csapatot. Thiago a barátom a pályán és azon kívül is. Tegnap libabőrös lettem, amikor megérkeztünk a Casa Milanhoz. Nem mindennap történik meg az emberrel, hogy ilyen szenvedélyes rajongókat lát. Nagy felelősséggel végzem a munkámat. Keményen kell dolgoznunk és harcolni fogunk a Scudettóért. A mezszámom? A 33-mas egy jó szám, azért választottam ezt, mert korábban a Chelsea-ben is ebben szerepeltem és ez volt Thiago mezszáma. Megtiszteltetés számomra a Milan mezét viselni”.



JEREMY MÉNEZ: “Az első szezonom a PSG-nél nagyon jól sikerült. Ancelottira úgy tekintettem, mint ha az édesapám lenne. Ezt követően jött Blanc és változtatott. Nem könnyű kezelni azt, ha nem érzed az edző bizalmát. Ez az egyik ok, amiért nem játszottam jól a pályán. Kész vagyok alkalmazkodni az edzőhöz. A San Siro egy csodálatos stadion, ahol fantasztikus a hangulat. Készen állok és remélem, hogy érezhetem a szurkolók támogatását. Amikor fiatal voltam és a Romában játszottam sokat hibáztam, de megváltoztam. Minden tőlem telhetőt megteszek a pályán. Remélem, hogy örömet okozhatok a szurkolóknak. A 87-es mezszámot választottam. Ez a születési évem. Nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek”.
“A Milan egy hatalmas klub. Ibizán sokat beszéltünk Inzaghival. Képes vagyok több poszton is játszani, de az edző fogja eldönteni, hogy hol fogok szerepelni. Most vidáman dolgozunk egy szép környezetben. Fontos az edző bizalma. El Shaarawy? Stephan egy top játékos. Sokat nevettünk, amikor kiderült, hogy Alexszel együtt fogunk játszani a Milanban. Alex egy nagyszerű játékos és fontos tagja lesz a Milannak”.
“Nem gondolom, hogy az olasz bajnokság sokat változott volna, amióta elhagytam a Romát”.


MICHELANGELO ALBERTAZZI: “Nagy megtiszteltetés számomra, hogy visszatérhettem a klubhoz. Azóta rengeteg tapasztalatot szereztem az életben és a labdarúgásban. Itt a Milannál lesz lehetőségem még jobban fejlődni. Ők mindannyian bajnokok. Mindent megteszek majd, hogy az edző rendelkezésére álljak. Remélem, hogy a megfelelő időben tértem vissza, hisz a Serie-A-ban és a Serie-B-ben szerzett tapasztalatok segíthetnek a fejlődésben és abban, hogy profivá váljak. Szeretném meggyőzni a klubot a képességeimről”.

forrás: acmilan.hu