Recent comments

Friss Hírek

FIORENTINA: Borja Valero 2019-ig hosszabbított

Borja Valero megerősítette, hogy hivatalosan is meghosszabbította szerződését a klubnál. 



A tárgyalások folyamatosan zajlottak és most végre sor került az aláírásra, ami 2019 június végéig érvényes.
 
,,Nagyon boldog vagyok, hogy további 5 évig érvényes szerződésem van a Fiorentina csapatánál.A klub mindig sokat adott nekem és én is igyekeztem visszaadni feléjük a játékommal. Néhány hónappal korábban azt mondtam az ügynökömnek, hogy ne hallgassunk meg más ajánlatokat, vártam a firenzeire.

A Fiorentina az a csapat ami a legtöbbet adta a Real Madrid mellett. A családom boldog Firenzében és ez alapvető fontosságú számomra.
Talán különös játékos vagyok. Az életem a pályán kívül egyszerű. Firenze nyugalmat ad nekem. Az élet itt egy álom.

Hiszek e a klub terveiben? Két éve érkeztem a moenai edzőtáborba és mi minden évben fejlődtünk.

Lehetnék e a későbbiekben a klub sportigazgatója? Túlságosan fiatal vagyok, hogy ilyenen gondolkodjak még.

Meg kell bíznunk a klubban. A vezetők a Fiorentina érdekeit szolgálják.

Giuseppe Rossi felépülésével 100%-osak leszünk a kezdetre." - nyilatkozta Borja Valero.

forrás: fiorentina1926.gportal.hu