Recent comments

Friss Hírek

COMAN: A történelme miatt választottam a Juventust

A Juventus a napokban hivatalosan is bejelentette, hogy leigazolta a Paris Saint-Germain 18 esztendős támadó középpályását, Kingsley Comant, aki ingyen igazolt a torinói klubhoz, ahol a francia szakértők szerint Pogbáéhoz hasonló, robbanásszerű bemutatkozást produkálhat.

 
A francia labdarúgás egyik legfényesebb ígéretének tekintett Coman a párizsi klub ifjúsági akadémiáján nevelkedett, azonban, a kevés játéklehetőség miatt, nem kívánt profi szerződést kötni a PSG-vel, s hallgatott a Juventus hívó szavára.

Coman most azt is elárulta, hogy mi jelentette számára a legfőbb motivációt akkor, amikor a Juventusra esett a választása a Premier League-ben szereplő kérők helyett.

"Ott volt a Newcastle, az Arsenal és a Tottenham is, amelyek érdeklődtek irántam." - közölte a tehetség szavait a Corriere dello Sport. 

"Én azonban a Juventust választottam, mert szeretem a történelmét. Ez volt Platini, Zidane és Trezeguet klubja." - tisztelgett a Juventus francia legendái előtt Kingsley Coman.

forrás: juventuz.blog.hu