Recent comments

Friss Hírek

Olasz klubbok csapnának le Tevezre

Carlos Tevez
A Manchester City edzője Roberto Mancini alig jelentette be, hogy Carlos Tevez soha többé nem játszhat a csapatában, az argentin csatárt máris kapcsolatba hozták mindkét milánói klubbal.
„Hogy távozik-e a Citytől? Ebben nem én döntök, de ha rajtam múlik, igen. Két éve mindenben segítem Carlost, de ezt a viselkedést nem tűröm tovább.”„Ha rajtam múlik, megválunk tőle. Egyszerűen nem engedelmeskedett. Nem tudom miért. Nagyon elszomorít ez a helyzet. A Bayern Münchennél, az AC Milannál vagy a Manchester Unitednél soha nem történhetnének ilyen dolgok.”
Tevezt már tavaly januárban és nyáron is szóba hozták az Interrel, de a Juventus kapcsán is felmerült a neve.
Azonban a Sky Sport Italia riporttere Gianluca Di Marzio szerint más olasz csapat is szóba jöhet.
„Egy licitháború van kitörőben és szerintem szemmel kell tartani a Milant is. A Rossoneri mindig óvatos az ilyen helyzetekben. Tevez érkezhet kölcsönbe, vagy akár végleg egy nagyon kedvező áron.”


olaszfoci.hu