Recent comments

Friss Hírek

Luis Enrique :" Ez az én hibám"

Luis Enrique
"Sokkal többet birtokoltuk a labdát, különösen a második félidőben, de nem sikerült kihasználni a helyzeteinket."- kezdte a Cagliari elleni vesztes meccs utáni sajtótájékoztatót Enrique."Ez az én hibám, ehhez kétség sem férhet. Az egész csapat egységesen támad és amikor nem képes gólt szerezni, az nem csak a csatárok hibája, hanem az edzőn keresztül mindenkié a kapusig bezárólag. Ugyanez van akkor, amikor a csapat gólt kap, akkor a középpályások és a csatárok is hibásak, az egész csapat."
Mióta itt vagyok mindig ugyanazt a kérdést kapom: mennyi ideig fog tartani? Jó csapatom van és ezért tényleg nagyon csalódott vagyok az eredmény és a szurkolóink miatt is. Ettől még azonban nem tudom a választ a kérdésre. Nem tudom meddig fog tartani felépítenünk a saját tervünket és a klub nem tűzött ki semmilyen különösebb célt az idei esztendőre. Elkezdtünk dolgozni és akkor ismertem fel, hogy én tapasztalatlan edző vagyok, de dolgozni kezdtem és ezt teszem majd ezután is. Mértéktartó és optimista vagyok."


topfoci.hu