Recent comments

Friss Hírek

Már a Juventusnál éreztem magam

A Zenit Szentpétervár középpályása, Axel Witsel az átigazolási időszak zárónapjának főszereplője volt, azonban a belga válogatott játékos története nem zárulhatott szerencsésen, mert hiába esett át sikeresen az orvosi vizsgálatokon és hiába töltötte az egész napon Torinóban, az orosz klub vonakodása és késői beleegyezése miatt végül meghiúsult az üzlet.



"Igazán nehéz." - nyilatkozta az ügyről Witsel az RTBF-nek nyilatkozva. "Köszönettel tartozom a Juventusnak, mert a végsőkig megtettek mindent értem. Szomorú, hogy a Zenit nem fogadta el a 25 millió eurós ajánlatot, amikor már csak egy év van hátra a szerződésemből.

Csalódott vagyok, mert odautaztam, átestem az orvosi vizsgálatokon, s ezért gondolatban már a Juventusnál éreztem magam, de mégsem vált valóra. Ezek olyan dolgok, amelyek előfordulhatnak a labdarúgásban. Nem fogom letörtnek érezni magam, ilyen az élet.


Az a sorsom, hogy a Juventusnál játsszak, de még nem most. Majd meglátjuk, mi történik jövőre."
Mindez vajon azt jelentené, hogy Witsel már megállapodásra is jutott a Juventusszal?

"Nem, még nem." - válaszolta Witsel mosolyogva. "Szerződésem van, amelyet tiszteletben kell tartanom, s koncentráltnak kell lennem, amikor visszatérek. Előbb tiszteletben tartom a szerződésemet, azután majd meglátjuk, mit hoz a jövő, de talán igen." - utalt a belga középpályás arra, hogy jövő nyáron ingyen igazolhat a Juventushoz.

forrás: juventuz.blog.hu