Recent comments

Friss Hírek

Az elmúlt években nem érdemeltem ki a meghívót

A Liverpoolt elhagyó Mario Balotelli a hivatalos bemutatásán elmondta, tetszett neki a Nice által felvázolt jövőkép, hisz a csapatban, ahogy a klubnál is hisznek benne, és kitért Olaszországra és a válogatottra is.


„Kerestek más csapatok is, első osztályúak is, de szükségem van arra, hogy rendszeresen játsszak” – mondta Balotelli, aki hozzátette, jelenleg úgy érzi, hogy sohasem térne vissza Olaszországba.
A válogatott ugyanakkor más téma.

„Mindenki tudja, mennyire fontos nekem a válogatott, de az elmúlt időszakban nem érdemeltem ki, hogy szerepeljek benne. Ha érkezik meghívó, az nagyszerű, de az elmúlt két évben nélkülem szerepelt a csapat, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy hozzászoktak már ehhez.”
„A Nice jó játékot játszik, a negyedik helyen zárt az előző évben. Játssza a futballt, ezért jöttem ide, ez az, amit szeretek” – tette hozzá az olasz támadó, aki szerint tökéletes a mentális állapota, és nagy céljai vannak új együttesével.
„Európa-liga? Egyik csapat sem úgy lép pályára, hogy veszíteni akar. Azért játsszunk, hogy nyerjünk, ahogyan én is. Úgyhogy úgy vágunk bele az El-be, hogy nyerni akarunk.”

Balotelli a csapatvacsora miatt nem látta az olaszok franciák elleni meccsét, de elmondása szerint mindig szurkol a squadra azzurrának.

„Amikor a nemzeti csapatot nézem, mindig szurkolok neki, mert fontosak számomra ezek a színek. Fáj egy kicsit, mert szívesen lennék a pályán, de nem fogok közleményeket tenni, hogy erősebb lenne-e a csapat velem. Ha Antonio Conte úgy döntött, hogy más játékosokat hív be, akkor az volt akkor a legjobb csapat, és ez a helyes döntés.”

forrás: NSO