Recent comments

Friss Hírek

Nesta:" Eszem ágában sincs visszavonulni"

Alessandro Nesta, a Milan olasz védője a Milan Channelnek elmondta, esze ágában sincs visszavonulnia a szezon végén. „Nem mondtam, hogy vissza akarok vonulni a szezon végén. Csak megkérdeztek a pályafutásommal kapcsolatban, én pedig azt mondtam: 35 éves vagyok, úgyhogy közeledik az a nap, amikor abbahagyom. De erre még nem most kerül sor" – mentegetőzött Nesta, akinek olyan nyilatkozatai jelentek meg az olasz sajtóban, hogy a nyáron szögre akasztja cipőjét.„Remélem, hogy ezután is képes leszek játszani, de abban biztos vagyok, hogy az összes meccsen nem tudok majd pályára lépni. Boldog vagyok, hogy ebben a szezonban sokat tudtam játszani, de valószínűleg ezután már nem leszek képes három naponta mérkőzésen szerepelni." NSO.hu