Recent comments

Friss Hírek

Ibra:"Másokat egy életre el kellene tiltani"

Zlatan Ibrahimovic ismét mentegetőzik, miután a Fiorentina elleni meccset követően újra eltiltották három mérkőzésre, szerinte vannak nála sokkal durvább szabálytalankodók, akik nem kapnak semmilyen büntetést.A Milan csatára újabb hárommérkőzéses eltiltást kapott az Olasz Labdarúgó-szövetségtől, miután korábbi hárommeccses büntetése után visszatérve vasárnap este a Fiorentina ellen piros lapot kapott, mert veszekedett a negyedik játékvezetővel.„Azért kaptam hárommérkőzéses eltiltást, mert magamban beszéltem…” mondta Ibra a Striscia La Notiziának.„Csak mérges voltam magamra, mert elvesztettem a labdát. Ha ezért engem három meccsre eltiltottak, vannak akiket egy életre el kellene.”„Remek csapatunk van, a Milan nélkülem is meg tudja nyerni a Scudettot.” olaszfoci.hu