Recent comments

Friss Hírek

Del Piero:"Alá akarom írni az utolsó szerződésem"

Alessandro Del Pierot nem érdekli a pénz és a Juventus-ban kívánja befejezni pályafutását.„Olvastam olyan történeteket, melyek a nevemet olyan viselkedésekkel hozták összefüggésbe, amik nem engem jellemeznek és ez keserűséggel töltött el.”, mondta Alex saját weblapján. „Pályafutásom motivációját a futball, a Juventus, és a szurkolók mély szeretete jelenti. Nem érdekel a pénz, abból életem során már eleget szereztem. Sokkal több pénzt is kereshettem volna, ha elfogadom más klubok ajánlatát, de nem ezt akartam. Közöltem elnök úrral, hogy az új szerződésemet nem gazdasági okok miatt írom alá, hanem a győzni akarásom miatt. Szeretném kihangsúlyozni a klub és a szurkolók iránt érzett szeretetemet. Alá akarom írni pályafutásom utolsó szerződését a Juventussal.” goal.com