Recent comments

Friss Hírek

Luca Toni a Juventushoz igazolt!

A veterán támadó a Genoa csapatától érkezett ingyen, és egészen 2012 nyaráig szóló szerződést írt alá a torinói alakulattal. "Örülök, hogy itt játszhatok." - kezdte első interjúját "Zebraként" Toni. "Ezzel egy álmom vált valóra, minden vágyam az volt, hogy csatlakozhassak a Juventushoz. Nem a pénz miatt jöttem ide, hiszen a jelenlegi szerződésem jóval kevesebb fizetésről szól, mint az előző kontraktusom a Genoával. Én azért jöttem ide, hogy megmutassam: igen is van még bennem elszántság. Nagyon izgatott lettem, mikor megkaptam a szerződésem. Hiszem, hogy csak úgy, mint bennem, a csapat többi tagjában is nagy a győzelem utáni vágy. Az előző szezonban egy lépés választott el a Romával egy álomtól, hogy bajnokok lehessünk. Remélem egy kis szerencsét én is hozok a csapatnak, és biztos vagyok benne, hogy a végsőkig harcban leszünk a Scudettóért!'